»Pogovarjali smo se o nadgradnji, dodatnih sektorjih, ki bi vstopali v izbrano kakovost.«
»Potrošniki so bili pred leti pripravljeni za domači slovenski proizvod odšteti 15 odstotkov višjo ceno, danes je ta odstotek samo 6 odstotkov.«
»Menimo, da je ukrep dosegel svoje pozitivne učinke, saj je zniževanjem cen v osnovni košarici omogočil najranljivejšim skupinam dostop do hrane po dostopnih cenah.«
»Povprečno se je od začetka spremljanja vrednost najcenejše košarice osnovnih živil več kot prepolovila, kar pomeni, da je projekt izpolnil naša pričakovanja.«
»Prihaja do tarčnega zniževanja kategorij, ki jih trgovci ponujajo, da bi v bistvu dobili imidž najcenejšega ponudnika.«
»Trgovcem in pa tudi vsem deležnikom v preskrbni verigi predstavljajo dodatno administrativno, finančno in organizacijsko breme.«
»Gotovo so trgovci rezultate tudi izkoristili sebi v korist, ampak želeli smo doseči to, da ponudijo 15 izdelkov po nizki ceni znotraj ponudbe vseh izdelkov, ki jo imajo. To smo dosegli.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju